Saturday, June 25, 2011

Kekecewaan Malam Semalam

Ini adalah tahap paling kritikal untuk aku kerana aku memang betul betul kekeringan idea. Tambahan, rasa nak menaip blog dah kurang memandangkan aku hanya duduk rumah dan ke kelas arab. Tiada perkara menarik yang berlaku dalam kehidupan harian. Tak awesome.

Jadi, malam semalam merupakan kemuncak Maharaja Lawak. Dan kita juga sudah tahu siapa Maharaja Lawak Malaysia.

They deserved to be the ML Malaysia
Congratulations!

Consistency can beat Popularity
Good job!

Secara jujur, aku tak happy langsung. Aku fan club Jozan kot tsk tsk. Tapi takpe lah. Apakan daya?

Jozan tetap di hati <3

Malam Ini Malam Lu
(amboi macam berperang pulak)

Lepas persembahan Sepah Part 1 aku dapat mesej
HAHAHAHAHAHAHA!!! Tak leh stop gelak lagi!
Haaa.. Semput semput :D :D

Aku reply lepas persembahan Jozan Part 1
Weh, Jozan kurang kan kan :( Takpe takpe, baru Part 1.

Dengan bangganya beliau reply
Jozan ALWAYS kurang drpd Sepah bla bla bla
Kalau sedih kau tengok Sepah
Konfem happy hahah :)

Aku skip
Lepas persembahan Sepah Part 2 beliau mesej
Dah tau sape maharaja :D

Skip lagi
Lepas persembahan Jozan Part 2 aku mesej
Sila dengar komen itu dengan teliti :)

OKAY FINE BELIAU MENANG 
-.-

Malam semalam, aku dan bestfriend kecewa dengan kekalahan ini. Dan sesuatu sesuatu berlaku menyebabkan kekecewaan berganda ganda The end, bye.

No comments:

Post a Comment