Friday, May 20, 2011

19 Mei 2011

Mula mula konon konon macam Farewell Fudhail la sebab dia nak masuk U dah kan. Lepastu aku pun mengada nak lepas rindu dengan kawan kawan lah konon konon kan. So maka dengan itu terjadilah satu perjumpaan yang separa dirancang. Mulanya nak ber-lunch sahaja. Tiba tiba dah jadi movie-ing, shopping dan segalanya.

Pergi Mama hantar. Semenjak ada kes simbah asid ni, memang takkan lah dapat aku naik train sendiri hidup berdikari. Mama hantar sampai depan pintu masuk utara Mid Valley. Kalau boleh masuk, memang Mama masuk melalui pintu kaca automatik itu. So, that's it.

Oh tapi ini bukan girls' day out
Ada boys juga :D

Mula mula nak pergi KLCC. Tapi duit takde, bajet tak cukup. Maka dengan itu ke Mid Valley lah kami. Mid Valley okay apa. Dapat bergambar dengan pelakon Pirates Cirabean. Lepastu ada mamat bangla tangkap gambar kami sekali. Erk

Eleh lelaki tu tinggi topi je

Melayang lah jugak duit aku, beli baju. Apa lagi nak buat dah nama pun perempuan. Oh tak, baju diperlukan di rumah. ELEH. 

Melepak melesek melepek. More pictures here, add lah dia :D Untunglah ada DSLR Mira Bhrain

Pulang? Oh pulang ni yang paling best nak cerita. Siapa lagi kalau bukan Permanent Driver aku yang ambil. Jauh datang dari Batang Kali. Baik kan best friend saya? Dia memang sanggup lakukan apa saja untuk aku :D okaygurauje, Terima kasih daun keladi kawan :) Dapatlah jumpa si Anak Mr Paing sekejap. Enough said. Majulah Bahas Untuk Sains Selangor!

Aku suspicious hubungan Larrypng dan Harishazizan, ops!

He is my bestfriend. Verbestfriend. Forever will, insyaAllah :)

Dengan perbualan yang sangat sekejap dengan Dzul, aku dah buat satu konklusi.

Tak boleh nak salahkan orang sekeliling kata kita ni ada apa apa. Memang gaya kita macam kita ada apa apa pun kan. Jadi, kita terima jelah. Apa apa pun kita tetap kawan okay.

Lepastu Dzul tenung aku lama lama, lepastu kereta tak jalan. lepastu orang semua marah, lepastu jam habis semua. Okaytipu.
Sweet tak aku? Hoyeah.

Thanks kawan, so much.

Dan balik. Yes, result! Bila dah bukak, okay tak yes sangat. Hahaa hmm don't ask. Aku memang ada habit dari zaman sekolah umur setahun jagung dulu dulu lagi tak suka bagitahu result berapa. Sorry kawan kawan.

P/s : You know what, I'm moving on. 

2 comments:

  1. Dzul si kawan baik ef. haha. dah lama kan? bestttt bila ada driver ni. my all-time driver is Izzham. haha

    ReplyDelete
  2. tapi sekarang Dzul dah kerja, so payah dah dia nak datang Cheras selalu. since sekolah dulu lagi, hehe. Izzham! hahaha Izzham yang kadang kadang sengal tu :D

    ReplyDelete