Monday, May 2, 2011

1 Mei 2011

Hari yang sangat memenatkan. But, who cares? I was happy :)


#SIANG
SMSS10

Konon-konon ada orang tu nak teman aku sampai awal kat sekolah. Konon-konon la, biasa dah janji melayu. Takpe, aku maafkan. HAHA. Aku sampai 12.30 duduk terpacak kat sekolah sorang-sorang. Beberapa minit kemudian, dapat text mesej daripada BADRUL katanya dia dah sampai sekolah. Dia dan member dia, budak ASIS. Di gerai Kuey Teow Botak, kelihatan ARIF CHAPITI dan aweknya dan kawannya, UMMU HANANI dan SHARIFAH UMMU AIDAH. Usai makan, kami ke Grand Stand. NAQI sudah tiba. Kami menunggu ketibaan beberapa lagi rakan yang lain. ASLE tiba, katanya dia datang naik helikopter. Mungkin kampung orang asli dah maju, ada kemudahan kapal terbang kipas. Dia tiba bersama HANAFI dan EMEIR FAEZ. Beberapa ahli Revival yang bermain ragbi seperti DAN HO, IKHWAN. Gerak ke Padang Ragbi, kelihatan jejunior kesayangan Si FATIHAH SAKINAH bersama rakan rakan se-batch dia. Bergossip dan mengata. BEAR tiba, diikuti SYAFIQ MAZLAN dan IKRAM. Bergerak ke belakang kedai kuey teow berborak dan membahan. Muncul beberapa rakan yang lain seperti NASHRIQ Si Water Boy, TULE, ZAHIR, AMIR CHI berambut Bieber. Dan akhirnya, orang paling dinantikan, AMIRAH B dan pemandunya FUDHAIL Dahi.

REVIVALIST, I heart them.


Jejunior
Kiki, Ruhi, Awin
Siot dah sama tinggi
ELEH bila masa aku tinggi


Mira B yang dinanti nanti dan Nad
Cweet ta titew dudokz ataz Gowiii?

Oh well, tidak dilupakan para guru yang banyak berjasa kepada kami. Warden warden yang banyak menjaga kami. Tak borak banyak, tapi boleh la lepas rindu. Erk hmmm. Oh and, Miss Alice :)

Jap. Ce tengok budak ni. Amboi, public eh! Mana warden mana warden? Tak rounding ke halau budak-budak couple? Time kitaorang dulu, bukan main lagi.


Bikin gua panas, hekeleh

Thanks buat aku ketawa tak kering gusi. Thanks buat aku senyum sampai ke telinga. Thanks buat aku angau au au au. Okay dah merepek. Thanks untuk Bad sebab hantar aku balik. The end.


#MALAM
Mama's Day

Satu hari Mama diam sebab kitaorang adik beradik buat buat lupa tak wish pun. Merajuk lattew kengkonon. HAHAHA hey dah plan okay. Kami ada surprise untuk Mama malam tu.

Lokasi : Salah satu gazebo di Restoran Istana Bambu
Masa : Lepas maghrib dari rumah. Papa keng-konon sesat.

Mama bertanya dengan nada badmood
'Nak pergi makan kat mana malam ni?'

Papa dengan slumber
'Makan kat tempat biasa jela, Restoran Pak Ya okay?'

Setelah beberapa minit
'Papa nak pergi mana ni?
Kan patut masuk situ'

Papa konon-konon cari jalan
'Tula, Papa terlepas tadi junction tu'

Dan kami tiba
turut ada kakak kakak dan ipar ipar dan bakal ipar
'SURPRISEEEEEE!'

Apa reaksi Mama?
Macam ni je
..........

Lalu kami
-____________-
dan aku berkata dengan lantang
'Tak best langsung respon Mama'

Cupcake oleh besan Mama



Kek lazat oleh Kak Dik
Raspberry Cheese Secret Recipe


Yang diraikan
Mamaaaaa!

Stay young and beautiful
<3

P/s : You still have next time. No worries okay, just smile.

No comments:

Post a Comment