Sunday, April 24, 2011

Satu-Empat-Empat

23 April 2011
Hari Keusahawanan SMSS 2011




Tak payah nak describe banyak banyak

Tapi aku ke sini bukan untuk menikmati Hari Keusahawanan. Sebab utama adalah berjumpa dengan kengkawan se-batch dan jejunior. Makin tahun, makin aku rasa tak best sebab dah ramai junior baru. 3 batch je yang dikenali so kurang lah 'Kak Epppp!' (kadang kadang rasa bangga lah jugak bila nama kena jerit dari jauh kan. ELEH) oh tak kisahlah. Jumpa sikit sikit pun dah okay dah walaupun kejap :)

So semalam, rumah hantu oleh batch Genesis menjadi tarikan utama. Okay sebenarnya tak takut pun, ELEH apa barang nak takut. Okay tipu. Mula mula takutla jugak. Buduh aku tak suka orang terkejutkan aku lah -.- Sorry lah semalam siapa yang baju dia aku tarik, tak sengaja lattew. Aku bukan nampak pun sesiapa dalam tu. Oh well yeah, lama lama dah boleh adapt :D Kesian hantu hantu, habis jadi mangsa diaorang budak lelaki. HAHAH


Atoy, Arep, Emeir, Konon-Hantu, Dzul, Cathy
Papa kata
'waah untung Ya ada dua bodyguard'
Papa sporting semacam lately :)

p/s : Silence is the most intense language.

No comments:

Post a Comment