Saturday, March 19, 2011

first and last?

apo bondo eh pirst en las eh? - Orang Nogori punyo bahaso.

aku tau tu je bahaso nogori eih, tak mahir eden -.-'

FIRST? semestinya bukan kali pertama keluar berjalan jalan dengan kawan. eh tipu lah muka macam aku ni tak pernah pergi Mid Valley yang sekangkang kera dengan UM tu. Jalan TAR pun selamat sampai, apatah lagi Mid Valley kan? shhhhh!

LAST? sangatlah tipu kalau aku takkan keluar dengan kawan kawan lagi dah lepas ni. kitaorang dah plan dah nak keluar lagi lepas final exam nanti. so of course, ini bukan yang terakhir.

FIRST AND LAST BUDAK Y3 NAK BERKUMPUL. TAH-NI-AH WEH!
percayalah, budak kelas aku SEMUA bukan senang nak berkumpul. BUKAN SENANG OKAY, tidak senang. nak pilih hari nak keluar ni pun take time jugak. nak keluar Rabu malam Khamis, ada Pop Band FESENI. nak keluar Khamis malam Jumaat ada dua tiga orang yang nak beribadah katanya. pfffffft last last aku cakap 'Khamis malam Jumaat jela. Jumaat takde kelas tutorial. siapa tak dapat join, tak payahla, it's okay *sambil buat muka kerek :D

so, Khamis malam Jumaat - 17 Mac 2011, 8.30 malam. selamat lah semua ahli Y3 berkumpul. pfffft masing masing punctual betol, termasuklah aku. kuikuikui -.-'

so people, pictures tell everything :)

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Farewell Cake, I guess?

lepas makan makan kat Oasis, sampai kedai dah tutup lampu mintak halau balik, kitaorang gerak Cosmic Bowl. muka masing masing tak sedar diri dah nak final exam lagi dua minggu, takpela. kali ni je, janji.

Photobucket
Photobucket
a part of us :)

Photobucket
since bahasa rempitzzz bukan main pamous lagi sejak dua menjak ni. so kami, ahli Y3, taknak mengaku kalah. semua ni kerja Shaz and Nisa sbb tu nama mereka je normal. we will see next.

Photobucket
HAHAHA haa padan mukaaa! oh it's supposed to be NECHHOOOOOOWT. Nesoooot tak rempitz pun tapi aku dah malas nak ambik gambar. btw, don't ask me why it was CIRIT. masing masing nak jealous dengan dagu aku, aku tak boleh buat apa aaaah *muka kerek.

Photobucket
sambung kejap dekat archade. aku main bendaalah ni, separuh nak patah jugakla tangan aku -.-'


Photobucket
dan midnight movie with Wendy Chewey and Dilaaaaa! ah tak kira, kitaorang nak tengok Hikayat Merong Mahawangsa jugak. no worries, big girls can live without the guys. but yes, Merong was too handsome, too muscular, too macho to die. hihihihihi. *PakCik belakang aku tak cool langsung berdengkur -.- good job KRU! (Y)

thank you for those pictures kawan kawan. and, yes yang pakai baju kotak kotak merah hitam tu aku. the most selekeh girl for that night. lepas maghrib nak kena gerak, aku tertidur sampai pukul 7 dengan tak prepare baju apa semua. pffffft takde roommate memang macam ni :/ oh thanks for the memories Y3 (Y)

p/s : I wish my family knew who is the boy I actually have a crush on so that they don't tease me with my bestfriend. I will tell them, I will.

No comments:

Post a Comment