Sunday, March 6, 2011

5 Mac 2011

WHAT A DAY I tell youuuu!

hari Jumaat malam tu baru aku balik rumah. jam 8.20 aku tiba betol betol di hadapan rumah. aku tengok Erin sedang duduk atas riba Papa sambil menyaksikan atau kata sebenarnya sedang guide lelaki lelaki bertubuh sasa memasang khemah di laman depan rumah hingga ke lorong tepi rumah aku. serious aku macam BESTNYAAAAA! MERIAAAAHNYAAAAA! sebab sepanjang 11 tahun aku menetap di BTHO, ini kali kedua rumah aku semeriah ini selepas dulu masa aku Darjah 2, ada kenduri doa selamat sempena baru-pindah-rumah-baru. aku teruja betol, gaya macam dah lama tak balik rumah. gaya macam aku baru balik dari perantauan. yaw!

aku terus terkam Papa, salam. peluk cium Erin. masuk dalam dan bersalaman dengan semua. beg aku campak je. laptop aku letak merata. naik bilik dan tukar baju dan turun semula dan pergi tengok Baby Zane. aku hanya gembira, sangat. sepupu sepapat dan makcik pakcik mula datang memenuhkan lagi rumah. dan aku menjad baby sitter Zane dan Erin untuk malam ituuuu. I love it, like seriously. I love kid and babyyyyy :)

Photobucket
kali pertama pertunangan berlangsung di rumah

Photobucket
siapkan barang hantaran sambil bergosip sambil tengok Hantu Kak Limah :D

Photobucket
baby sit Zane Dimar
I just love this feeling :)

keesokannya, pertunangan berlangsung dengan jayanya. alhamdulillah :)
pukul 11, pertunangan bermula. pukul 3, marhaban dan cukur jambul pulak.

Photobucket
boy, I gave you a wrong information. tunang ada hantaran jugak lah :3

Photobucket
bawak kelapa memang tak berat langsung -.-'

Photobucket
yang diraikan, Zane Dimar. tak sopan langsung. HAHAH

Photobucket
siblings. Effdiana takde, she went for Dean Award in USIM. congrats Sister!

Photobucket
cousins

dan malamnya
Asasian Golden Night!
AWESOME like seriously SUPER AWESOME!
tema : Modern meets Classic

no picture
aku cuci semua
sorry people :)

and Happy Birthday Aisya and Syud :)

sweet moments
Family and Friends







No comments:

Post a Comment