Saturday, February 12, 2011

malam ini malam sabtu



nak hantar mesej kena fikir dua tiga kali
nak call fikir empat lima kali
apa salah kami?
gaya macam aku dan dia menjalinkan satu hubungan terlarang
oh tidak tidak, tidak sesekali itu terjadi
kami tiada sebarang hubungan
hanya seorang kawan
yang sentiasa menjadi peneman
dikala kesusahan dan kesenangan
cis, aku jiwang apa ni?
heh.
tak tak tak, aku cuma berharap pada suatu hari, manusia di muka bumi ini dapat
mengenalpasti dan membezakan perbezaan antara kawan yang sangat baik dan
teman lelaki. atau kata lain, boyfriend dan boy-friend.
tolonglah, hishh.

oh malam ini phone aku sunyi sekali. tiada bunyi yang seringkali kedengaran.
lagu Taylor Swift dan bunyi mesej Bingo bisu seribu bahasa.
apatah lagi bunyi gajah ataupun lagu Senyum nyanyian Pakcik Kracker.
tak payah nak berangan sangat lah Eppp -.-'

since aku kesepian, aku pergi ke bilik Wendy. kami berdua
mempunyai nasib yang sama iaitu tiada roommate.
oh silap, harap maklum bahawasanya roommate saya pindah kerana mendapat tawaran di maktab. namun, roommate beliau pindah kerana mempunyai masalah hati dan perasaan dan mungkin juga mental. choy!

Photobucket
meet Wendy
Pipi dia jauh lagi besar daripada aku

awh bunyi Taylor Swift kedengaran di sudut katil sana. aku angkat dan terpaksa belakon macam macam aku tak kenal orang di sekeliling dia. cis, why oh why we have to act like that lah der? aku single, kau single tapi gaya macam aku kekasih gelap kau je. ceh haha tak tak, takpe kita paham kannn mereka mereka. biarkan saje.

okay ngantok dah
selamat malam dunia.



No comments:

Post a Comment