Friday, February 25, 2011

makmal mal mal mal


tadi kali terakhir makmal fizik, YEAY! dah takde lagi stress pagi pagi buta nak fikir segala jadah berkenaan fizik and everything. takde lagi pressure nak fikir skala untuk buat graf, selenoid, gradient segala. tak perlu juling mata membaca bacaan, kononnya nak elak parallax error tapi nanti precaution tulis jugak ada salah bacaan dan segala. I feel freeeeee :D

Photobucket
mereka bukan groupmate aku,
tapi hanya tablemate nak lunch so kena lah tunggu
terbukti lambat? Fizik sangatlah bukan perempuan :S

Photobucket
dan ini tadi
stress much? thank God takde muka aku :/


aku tak kisah lab Bio banyak banyak sebab tak stress pun, enjoyyy!

Photobucket
walaupun kadang kadang boleh juling jugak mata

Photobucket
Toby is the name :D

dan ini semalam
Photobucket
dapat tikus yang baru lepas makan, tengok caecum dia, penuh
perut buncit so panggil dia Cecet :D
(ada yang perut dah terbukak penuh, tapi tak sampai hati nak masukkan gambar)

namun begitu, Kimia juga tiada kurangnya
dapat sorang satu locker yang penuh apparatus segala
Sem 1 aku tak suka sangat, Sem 2 dah mahir bhaaiii HAHA

Photobucket
cantik kan? salah satu sebab aku suka Kimia :D

Photobucket
stress pun ada kadang kadang :S


Photobucket
aku memang ada masalah dengan burette bak kata Dila
jadi pendek memang susah kadang kadang -.-

2 lab lagi untuk Kimia
1 lab lagi untuk Biologi
dan dan, petang freeeee!
(eh kena study lah, final nak dekat. okay)


p/s : wehoooo! jom tengok Fudy Mudy Dudy!

credit to Adila Farisha for those pictures :)

No comments:

Post a Comment