Friday, February 18, 2011

kawan kawan aku kata, ini sumpahan

ini tentang roommate-roommate

Y tak puas hati tanpa sebab dengan W
Y lari pindah bilik sebelah
dulu mereka satu sekolah

P dan F sekarang tak bercakap dah
P nak pindah ke bilik lain
oh, mereka dulu satu sekolah

Q dah tak bertegur sapa dengan (siapa entah nama roommate dia)
dah takde turun makan sama
mereka satu sekolah

S tak mesra dengan (aku tak pasti nama sebenar apa)
oh ye, mereka satu sekolah

kawan-kawan aku kata
macam ada sumpahan

dan mereka yang lebih matang kata
mungkin telah telalu lama berkawan

bukankah kawan itu untuk selamanya?

aku gembira
aku takde roommate
aku suka
tak payah serabut kepala

p/s : Azah dengan Syiro okay je kan? Revival matang, tak gaduh gaduh ni :)




No comments:

Post a Comment