Friday, February 25, 2011

fenomena masa kini


sesetengah berpendapat bahawa cerita ini merepek belaka, tiada motif dan objektif untuk ditayangkan serata Malaysia. untuk aku yang tak cerewet dan tak terlalu ambil kisah tentang masalah ini, aku anggap cerita ini sebagai penghibur dikala suka dan duka. dah ditayangkan, masuk box office, nak bising apa kan? oh, setiap orang ada pendapat dan pandangan sendiri. lain orang, lain citarasa. darah sama merah, hati lain lain.

kita mulakan dengan

bala. bala. bala.

tak paham?

" kita bakor je kita bakor je"
sambil tangan berpusing pusing nombor lapan

masih tak dapat?

apekehe nye ber-wheelcha ni?
bukan wheelcha, tapi wheelchair
awok dah kata, English Education tu penting

dan aku tau, pasti semua dah tau

aku pergi merata rata sibuk buat cara Si Usop tu bergelek tangan
aku pergi merata sibuk dengan kita bakor kita bakor nya
aku pergi merata sibuk dengan Kak Limah nya
tahniah Usop dan Limah!

fenomena ini bukan sahaja hanya pada bualan mulut
namun begitu, di laman web sosial juga cukup terkenal

Photobucket
siap share video Si Usop lagi tuu


Photobucket
alamak, malas nak besarkan gambar


Photobucket
Twitter pulak


Photobucket


Photobucket


dan paling special

Photobucket
Chewey punya boypren punya FB profile
famous Kak Limah youuuu!

asyik cerita Korea and Omputih je, sekali sekala cerita melayu apa salahnya?

p/s : I wish for a better day today. hope everything will go as planned.
God, please make my wish comes true. please please please!



No comments:

Post a Comment