Tuesday, February 1, 2011

anak anak Tn Paijin


mungkin bekas anak-anak Tuan Paijin.

aku pon kurang pasti macam mana entah aku tiba-tiba terjadi sebahagian daripada masyarakat Majestic Legacy atau kata lain budak sebaya aku dari SEMASHUR. mungkin sebab aku rapat bebeno dgn budak SEMASHUR kat UM ni. mereka sentiasa bercerita pasal budak-budak batch mereka, sambil buka FB dan tunjuk muka-muka kawan-kawan mereka kat aku. aku mesti kena ingat. nanti next time diaorang cerita lagi, takdela aku tak dapat bayangan muka, kan? lagi satu, mereka datang UM dan menumpang tidur di sana, secara tidak langsung aku ter-kenal mereka dan jadi kawan. mungkin? plus, perasan ketidakhentiancakap aku dan ke-friendly-an mereka membuatkan aku boleh masuk. mungkin?

dua plan aku dan Adila dari Semester 1 dulu.
pertama, nak pergi PALAM sama-sama dan tidur di sana.
kedua, nak ber-ice skate dengan sebahagian budak Y3.

tick (/) untuk rancangan pertama!
28 Januari 2011, rancangan berjaya dan berjalan dengan lancar.

dah habis midsem exam lah katekan, masing-masing gembira bukan kepalang gaya mcm dah habis final dan selesai asasi. niatnya, nak bertolak pukul 12.30, sebelum Zohor. konon nak sampai awal lah, banyak masa untuk diluangkan bersama kawan, kan? plus, takut bas takde la apela. Adila dan Epah merancang, Allah menentukan (tiba-tiba je) akhirnya, jam 1.45 keluar dari bilik, Zohor dulu dan bergerak. selisih dengan kaum adam yg baru pulang dari surau. tebal muka buat muka taktau malu membawa beg berisi baju. bla bla bla, pukul 5 lebih sampai lah ke destinasi.

aku dapat kawan baru. lebih daripada 3 orang lah jugak.

malamnya, kononnya nak main basketball je. kononnya nak lepak lepak kat gazebo je. tapi, yeah kami ade rancangan sendiri. celebrate birthday Amirah Arina (kawan baru dari SEMASHUR), Fatin Fahani (kawan separuh baru dari SEMASHUR) dan Dzul Farid Izmer (kawan lama dari SMSS). aku tumpang sekaki masukkan nama Dzul sekali sebab aku dah sponsor pizza :D lagipon, diaorang kenal Dzul since adik Dzul pon budak SEMASHUR dan Dzul hotsetap engineering. entah, lebih kurang macam tulaa. it went well and we had fun! sampai aku tergolek mcm nangka wangi kat tengah padang tu -..- (Dzul, kalau kau baca ni, kau better diam -.-)

Photobucket
Fani, Mira, Dzul

Photobucket
Mira, Nadia, Epah

Photobucket
oh ini Dzul, kesian dia tak pasal pasal jadi mangsa
(padahal aku nak cakap padan muka)

malam tu aku tidur bilik Anith Khairunnisa'. OMG minah ni dah maju lah siot. EHEM! dah pandai dah sekarang. aku pon dah kalah :P

and we had fun esoknya, kan VBF kan? HEHE.

thanks for everything, people. happy holidaaaay!

No comments:

Post a Comment