Tuesday, February 1, 2011

Lifehouse - You And Me


tiga minggu lepas perut aku sensitif betol.
sekarang, mata dan hati bergabung jadi dua kali ganda sensitif dan senang sekali merembes hormone touching dan air mata sekaligus menyebabkan aku boleh menangis apabila ditegur dalam masa kurang 1 minit. dahsyat. mungkin boleh kalah banjir yg sedang melanda di Johor sana. hiraukan, tiada ubat atau cara untuk merawat.

ber-webcam dgn VBF, dia buat aku lagi sedih.
bila kita dah terlampau rapat dengan orang, susah betol kita nak lepaskan. tak tak tak, ini bukan seperti ape yg anda semua sangka. nak cerita pon tiada yg paham, so ayat tu pembukaan dan penutup. cukup. air masin dah cukup banyak mengalir sejak dua menjak ni.

cis, kalau lah diaorang faham, dah lama aku cerita macam-macam.

selamat malam.

bina kenangan walaupun kita sedar benda tu tak berpanjangan

taknak fikir lagi lah
kita happy selagi boleh

:)

No comments:

Post a Comment