Wednesday, January 5, 2011

elemen BAHAN yang ke empat?

lahir tanggal EMPAT Januari
anak kedua daripada EMPAT orang adik beradik
EMPAT rata
elemen BAHAN yang ke EMPAT
jangan berbini EMPAT jugak sudah -.-'

mungkin number EMPAT cukup sebati dengan dia
bahAn
tahniah!

aku pon tak pasti apa sebab munasabab sebenar benarnya aku boleh TER-very rapat dengan dia. eleh mamat ni, tak friendly mana pon. duduk baca buku je kerja dia kat SMSS dulu. tak baca buku, BAHAN orang. tu jelah.
mungkin aku yang terlebih friendly atau dia yang terlalu menjadi pendengar dan penasihat yang TER-sangat bagus?
dua dua, mungkin :)

Photobucket
azam 2011 taknak stress, KATANYA.

Photobucket
tiba tiba rindu mereka :')

Photobucket
aku buat muka macam tu, bukan sebab aku malu malu dengan kau -.-

kirim salam kat kawan kawan kau yang cakap aku awek kau tu
hekeleh setakat kau, sikit pon aku taknak :D
semoga kau happy dengan peminat kau yang berjela
yang penting, doakan aku dan buah hati suatu hari nanti bersama
HEHEHEHEHE
okay dah.

2011 jangan stress sangat
kurangkan membahan, penat aku jadi mangsa kau
thanks so much for everything VewyBespwen :)

oh terlupa
HAPPY 19th BIRTHDAY!
I mean, belated birthday

orang yg kau pernah panggil Lisa Surihani,
Efnadia Fnd
:'D

No comments:

Post a Comment