Monday, January 10, 2011

bapak segala BAHAN

kalau sebelum ni aku ade buat pasal ELEMEN BAHAN YANG KE-EMPAT
rupanya ade yg admire cara penge-post-an aku dan me-request aku supaya buat pasal BAPAK SEGALA BAHAN aka ELEMEN BAHAN YG PERTAMA.
(hidung kembang kuncup)


dia classmate aku selama 5 tahun di SMSS
bertubuh sasa dan badan perghhh wa cakap sama lu
berkulit cerah ala ala mat SALEH gitu
rambut berkerinting halus, berkepala bulat
awek die, hot bhai ; mangsa buli. HAHAHA
(okay, fakta kedua tu tipu)


ape aku nak cakap?
oh, SELAMAT HARI BERANAK!
kau pengasas Group BAHAN

semoga kau cepatlah kurus
nanti slim macam awek kau, apewwwit!

Photobucket
okay, tengok gambar ni.
teka mana satu bapak segala BAHAN?
hint : gunakan ciri-ciri fizikal yg diberi di atas
yg pasti mereka semua elemen-elemen BAHAN

Photobucket
baca balik fakta di atas :D
last forever okay :)

bala ah Gori
pagi-pagi hening macam ni
bila aku bukak album kau
nak carik gambar-gambar ni
kau buat aku rindu REVIVAL dan BAHAN
hishhhhhhhh!

apa itu BAHAN?

yang perlukan jawapan,
EFNADIA FND

No comments:

Post a Comment