Thursday, January 13, 2011

aku taktaula kalau aku yang terlalu berfikiran negatif tapi..

kalau kat tempat pedalaman penuh dengan cerita hantu
UM tengah bandar, sebelah MidValley takkan ade hantu pulak kan?
haah, takde hantu. tapi ada minah yang mengganggu ketenteraman
kalah segala hantu.


pasal siapa lagi aku nak cerita kan?
semestinya BIDASARI
UM, please lah do something
minah ni dah banyak mengganggu ketenteraman hidup aku
lepas pukul 10 malam aku dah takkan keluar bilik
walaupun ke bilik Adila untuk bertanya soalan
walaupun nak buang hajat, aku tahan
kalau aku kena batu karang
aku ambik batu tu, aku sumbat dalam mulut dia!

dulu dia duduk dekat surau
tapi orang surau halau, sebab semua pelajar takut nak turun surau
tula sekarang merayap tu, semua pintu bilik diketuk
tak kira masa, pagi ke malam
baguslah, kejut subuh kan?
nak pinjam raket, nak ajak beriadah kan?
aku paham niat baik kauuuu
tapi, pergi main jauh aaaaah :'(

Insyirah
8.38pm, 12 Jan 2011
Please forward this number to your friends.
In case you meet 'Bidasari', call/sms this number terus.
So that they can tangkap her
01x-xxxxxxx
(Kak Zah)

so that they can tangkap her?
waddefak?
dia makin mengganas ke?

conversations thru phone with Epah

Nadia, dah tidur?

Baru nak tidur ni, kenapa?

Tadi Mimi cerita pasal Bidasari tu.
die ada kat lif.
tadi ada orang nampak die, kat tingkat 7.
die tak pakai tudung dah.
sumpah aku cuak gila babi :S

kau buat aku takut ah epaaaahhh.
aku nak pergi kencing niiii.
muka dia macam mana doh? ish

tau takpe. dieorg cerita tadi.
aku nak balik bilik aku lari kot
tadi ada orang pejabat naik floor kitaorg
nak buat apa entah

nak tangkap dia kot.
wehh, aku dah termenangis ni.
muka dia macam mana?
describe sikit, ishhh

pergi main jauh jauh lah Bidasari
kau dah bukak tudung, lagi lah susah aku nak bezakan kau
hilang dah macho aku
nak keluar bilik pon aku dah kecut
tengok kiri kanan, dah macam pengedar dadah dah
go die lah youuuuuuu!
:'(

aku yang negatif sangat ke?
hishhhh janganlah marah aku
faham laaaaahhhhh :'(

2 comments:

  1. ei apesal mcm best je bidasari tu? nama dia mmg bidasari ke? dia nak apa? hmm mesti dia seronok kan semua orang kenal dia, femes :3

    ReplyDelete