Friday, December 3, 2010

rindu

Adila
status Facebook berbunyi
'rindu rakan-rakan laa :'('
mestilah rakan-rakan di SEMASHUR dia

Hanafi
'kau memang rindu sekolah sangat sangat kan? aku pon :('
'aah, sangat sangat sangat :('
tapi mamat ni rindu zaman taiko dia kat Perimbun, bukan SMSS. ceh

Harryzal
status Facebook berkata
'is missing his asrama life'
rindu kan?
same goes here

Nabilah Mansor
menghantar mesej dan berkata
'rindu korang laaa :('
laling, rindu kau jugak doh

Suffian
meluahkan perasaan di blog yang bertajuk
'kadang kadang aku teringat SASER'
setiap masa, aku teringat SMSS

MEMANG SEKARANG SEMUA ORANG TIBA-TIBA NAK RINDU SEKOLAH EH?
oh tak, aku sepanjang masa rindu sekolah
abnormal, mungkin.

tula, dulu nak sangat cepat-cepat keluar sekolah kan
dulu kutuk-kutuk lagi cikgu warden segala
dulu malas lagi nak turun riadah, tidur je kerja
mana lah tauuuu :'(

Photobucket
tengok muka Zati and Atoy :D

Photobucket
tengok muka Capek :O

Photobucket
Revival harumkan nama sekolah okay :)

Photobucket
Photobucket
bajet team futsal

Photobucket
akhir tahun Form 4
tengok Lynda :D

Photobucket
ni Form 2
semangat kot nak sokong budak ragbi

Photobucket
nak jadikan BAHANA?

Photobucket
AJK Dinner

Photobucket
minah ni datang UM tak bgtau

Photobucket
Raya Haji time SPM

kangen bangat sih
gimana ni?
bila bisa ketemu?
:(

p/s : High school friends are the best friends ever

2 comments:

  1. setuju! hmm..bila dah lepas SPM, semua wat hal masing2.. =( takleh nk study group sampai petang,takleh nak hang out sama2,x leh nak wat nakal sama2.. RINDU ........

    ReplyDelete
  2. Saje bukak balik blog kau, aku rindu revival sobs :(

    ReplyDelete