Saturday, November 13, 2010

Murni

Murni?
bukan nama anak Cik Limah dan Pak Meon kampung sebelah
bukan juga Taman Murni yang aku tinggal ketika setahun jagung dulu
apatah lagi nilai-nilai murni yang kita pelajari dalam Komsas di zaman sekolah

ia hanyalah kisah 3 sekawan yang penuh dengan sifat murni.
itu dia Arif Efnadia Ferlynda.

kesian Ferlynda, menjadi mangsa bahan kami.
maaf Ferlynda, lain kali kami buat lagi :D
dah nama pon Arif, ketua segala bahan.
segala rahsia cerita dan bahan terungkai.
tergelak terbahak-bahak kami, keluar segala ilmu MUET dalam diri.
seronok walaupun bukan pertama kali.
there, REVIVAL TETAP DI HATI :)

F : hari nie nak order banyak
A & E : *pandang pandang dan menolak siku*
F : eh sial la korang :O

A : eh eh, aku nak order air I Miss You lah
E : aku nak order I Love You
F : aku Be Happy

alahai so sweet kan kami?
HAHAHAHA

Photobucket

Photobucket
sperma siapa?
Astaghfirullahalazim :O
tu air tumpah, tengah galak bercerita.

okay sebenarnya taktau nak buat apa, aku post jela
-.-
p/s : Gori sayang, jangan jealous okay. nanti kau spend lah puas puas time kau cuti. kitaorang tak kacau nanti okay. and janji kau datang UM jenguk aku tau tau. saya sudah rindu :')

No comments:

Post a Comment