Sunday, November 28, 2010

masih kanak-kanak

Hari Kanak-kanak Sedunia
YEAYYYYYYY!
(weh Ef, kau dah 18. bukan kanak-kanak lagi)
boringgggg, boooo -.-

Facebookers pon macam nak menyambut jugak hari kanak-kanak nie
tukar gambar profile picture menjadi gambar any cartoon characters
dan aku memilih

RAPUNZEL

aku bukan kanak-kanak yang main patung-patung Barbie masa kecik-kecik
aku main Lego dengan kakak, adik je Barbie Doll nie
sebab tu kot dia jauh lagi lawa
HAHA, takde kaitan.

Photobucket
so, ni gambar profile picture FB aku, obviously.

kenapa aku pilih Rapunzel?
sebab masa kecik-kecik dulu, aku nak sangat ada rambut panjang. tapi Mama tak suka, katanya rimas sebab susah nak jaga. bila pergi kedai gunting rambut, selalu kena tipu. kata nak potong sikit je, trim hujung je, tapi keluar kedai je mesti aku terdiam. sampai rumah, masuk bilik dan menangis sebab rambut dah kena tebang. HAHA, EF CENGENG GILA. masa Form 3, dah panjang dah. tapi aku willingly nak potong. rambut rosak. duduk Sains Selangor asyik kena bertudung, rambut tak sempat nak kering dah pakai tudung, berbuah rambut cantik aku nie :D

satu lagi
hmm hmm
Rapunzel tarik putera raja naik menara guna rambut dia kan?
mungkin aku boleh tarik buah hati naik bilik, kan kan?
YEAYYYY
jimat masa
tak payah cari tangga
tak payah sorok sorok naik lif

Photobucket

Photobucket

OMG, gatal sungguh.
nak kena tangkap khalwat?
free free dapat kahwin --'


walaupun aku bukan kategori kanak-kanak
aku tetap nak meraikan Hari Kanak-kanak ni
sebab aku comel macam kanak-kanak
HORAYYYYYY!

p/s : half way to go :)

2 comments:

  1. ni tarik2 masok bilik ni,,mcm da lari tajuk drpd hari kanak2 plak... :o

    ReplyDelete
  2. eh lari daripada tajuk ke? aku ingat memang sesuai je :D

    ReplyDelete