Monday, November 15, 2010

his hero

ada adik beradik perempuan seramai 6 orang memang seronok. so Sabtu malam haritu, kami pergi midnight movie kat One Utama. Kak Cik cadangkan kami tengok cerita Hachiko since kawan-kawan dia cakap cerita tu seriously sedih. Kak Dik yang memang pet lover sangatlah bersemangat, terus book tiket. jam 11.40 pm, cerita pon bermula.
mula-mula agak bosan cerita nie. agak slow. dalam hati aku cakap 'alahai bosannya'. beberapa minit lepas aku cakap macam tu je, dah start scene sedih. HAA AMBIK KAU, AKU MENANGIS NON-STOP. nak kata aku paling sensitif, tak. kenapa? lelaki yang duduk sebelah aku, lelaki yang duduk belakang aku pon menangis jugak okay. harap maklum.
dah masuk dalam kereta, aku terus text mereka mereka yang aku rasa bersesuaian nak aku suruh tengok cerita nie. tapi taktaula mereka-mereka tengok ke tak. lagipon, cerita nie International Movie, hanya GSC je yang ada. TGV takde kot, tak pasti. tengok tengok!
Photobucket
so, ini Kak Dik. rupa aku lebih kurang macam nie lah lepas keluar dari panggung tu. merah mata semua.
p/s : bawa tisu okay. and filem ini hanya bersesuaian dengan mereka yg berhati lembut dan cintakan binatang. yang lain? lebih baik jangan masuk tapi nak cuba nasib okay jugak :)

2 comments:

  1. hahaha.
    tgv xde la bro. :(
    aku tgk citer unstoppable.bole la.
    nak tgk let me in,18..kesian pulak farah ngan aiman.haha

    ReplyDelete
  2. oh okay la tuuu. eh kat youtube ade hachiko. tp takut tak sama feel nantii..

    ReplyDelete