Saturday, November 6, 2010

awak awak

hey awak
eh awak
awak awak
eh bukan awak
satu lagi awak
bukan bukan, yang sebelah awak tu
sebelah lagi sebelah lagi
haa haa
eh bukan awak nie
awak tu
okay, awak yang nie.

tau tak saya terasa dengan awak?
tau tak saya berpura-pura senyum gembira?
tau tak awak dah berubah?
tau tak awak dah lain?
tau tak saya dah tak kenal awak sekarang?
kenapa awak macam nie?
sebab dia ke?
awak bergembiralah dengan dia
saya janji takkan kacau awak berdua
saya tak kesah pon awak dengan dia
saya doakan awak bahagia dengan dia
saya dah ada saya punya
awak tau kan?
saya dah pernah bagitau awak dulu
kalau awak masih ingat
awak orang pertama saya cerita
awak lain sangat sangat lah
saya nak awak yang dulu
perasan tak kita dah tak serapat dulu?
awak, saya sedih
awak buat saya terasa
awak buat saya menitis air mata
awak buat saya kecewa
awak oh awak
kenapa awak macam nie?
jangan risau, saya tak kacau awak dengan dia
saya ada saya punya
saya takkan tipu
:'(

9 comments:

  1. OMG... who is that "awak" ???
    (macam kenal woah..)

    ReplyDelete
  2. aku rase aku taw sape..
    so,aku mintak maaf k..i've disrupted your friendship.so sorry.. :(

    ReplyDelete
  3. pernah dengar burung wak2??
    haahah..
    ef nadia slalu menimbulkan persoaln..
    jawapannya..
    KITA TUNGGU SELEPAS INI..
    =p

    ReplyDelete
  4. apekah kamu semua merepek. hahaha. chill :)

    ReplyDelete
  5. ternganga aku bace ni ef.
    sbb,tertanya2 sape org tuh.haha

    ReplyDelete