Tuesday, November 16, 2010

mimpi indah lagi

tajuk agak gembira
tapi siapa sangka?
aku menangis dulu, kemudian baru tersenyum gembira
bersusah dahulu, bersenang kemudian
terima kasih kepada KAU yang buat aku menangis
sebab KAU lah DIA datang untuk buat aku tersenyum
terima kasih dan tahniah

terima kasih sangat sangat jugak kepada kawan-kawan yang mendengar masalah
there, mana KAU? mana KAU KAWAN BAIK?
haa kan dah emo :D

aku hanya perasan, aku tau
tapi kawan aku kata, berangan lagi bagus daripada menangis
jadi, tak salah kan?

" Dilaa, buah hati kantoi lagi. and guess what? he makes me smile, again. after all the bullshits someone has done. heeee :)"

"good :) mesti kau nyanyi lagu yg 'you make me smile~' hehehe. biarlah manusia tu, buah hati ada :)"

" yeah yeah. I should have known this earlier. tak payah layan manusia yang tak pernah appreciate kita "

"sangat betol. they don't even deserve to be called friends :)"

tulaa Ef
senang sangat percaya orang lagi.
senang sangat nak cerita macam macam kat orang lagi.
bukan orang, tapi seseorang.

aku mungkin perasan sorang-sorang
I don't even know the truth
oh I don't really care
as long as
I HAVE SOMEONE WHO CAN MAKE ME SMILE
and it is more than enough
:) (:

SENYUM - PAKCIK KRACKER
chorus
awak buat saya senyum macam matahari
jatuh dari katil
menyanyi macam burung
pening di kepala
berpusing macam rekod
gila-gila pada malam Ahad

awak buat saya menari macam bodoh
terlupa bagaimana nak bernafas
bersinar macam emas
buzz macam lebah
hanya teringatkan awak membuat saya gila
oh, awak buat saya senyum
awak buat saya senyum
awak buat saya senyum
<3


alhamdulillah
yeay yeay
:) (:

4 comments: