Monday, November 29, 2010

bila bila pon boleh

baru nak update
agak terlewat
dan lambat

Let Me In, KLCC
oh bukan, bukan aku kena halau tak dapat masuk KLCC
bukan, bukan juga aku tak dapat duduk selesa dalam panggung
ini hanya sebuah tajuk cerita

" takkan tak boleh bagitau kot"
"cuba fikir apa mereka fikir"

ringkas dan padat
tak boleh nak cerita panjang

Photobucket

nak aku jujur?
cerita ni slow dan bosan, bagi kami
ending tak menarik

Adila lah nie cadangkan tengok cerita nie
semangat je budak nie
hasilnya?

kesian kau Dila, tak pasal pasal
HAHA
:D


masa dalam train, si Paranoid called

" make sure kau ada nanti. aku datang nak jums kau nie haaa. balik ceps aressss. kau jangan takde pulak. aku dah mintak keluar dah kat Babah nie. dengan Bear and Fudhail sekali"

tula Amirah Bahrain, kaki paranoid -.-

so kami ke Murni lagi
kata Nashriq, aku batak Murni
HAHA

1. Stalker dan Stalking

semua orang pon nak jadi stalker. kata Fudhail, sehari dia akan bukak 25 profile Facebook. kata dia lagi, inherit daripada Gori. masing masing nak mengaku dia stalker terhebat. tapi siapa yang dapat kalahkan Amirah Bahrain? BONDA segala stalker :D

2. Gossip Meletop!
" eh korang tau tak Si J dah tunang dengan Si R? ada orang bgtau aku. dua tiga orang jugakla"

satu kereta yang padat tersentak "HAAAAAAA??!!"
terkejut aku
-.-'

bila Emeir dan Nasyat sampai, aku bgtau kisah sensasi ni
dua-dua pon "HAAAAA??!!" sekali lagi
mata Emeir macam nak terbeliak 0.o

apa gossip panas ini?
nanti next time lepak, aku bgtau okay.
tapi rasanya macam dah tak panas, mungkin suam-suam kuku time tu.

3. Album Gambar

ada gambar masa dinner, konvokesyen dan PLKN. ada jugak gambar ketika kanak-kanak. best kan tengok balik gambar-gambar tu :) sesiapa yang datang UM melawat aku je aku tunjuk album tu. soo, do visit us. huehue.

4. Murni Oh Murni

Nasi Goreng Black Pepper Pepperoni

tak boleh hantar lambat lagi ke abang?
-.-

5. Teka-teki

ni part paling best. okay, tak best sangat actually. tahiiiii, macam nak pecah kepala otak kami nak teka jawapan untuk segala teka-teki atau nama lain kuiz atau nama lain game lu pikir sendiri jawapan.

CUBA TEKA AKU AMBIK GAMBAR SIAPA?
ADA BERAPA EKOR KUDA?
KALAU NI BB, YANG NI APA?

seronok betol, seronooookkk sangattt
-__________-

6. Kereta Usang Bersawang Puntung Rokok

tak lebih 60 km/j okay
seronok kami dalam kereta kecil itu
terima kasih terima kasih
-..-


7. Padan Muka Aku Kena Sound

malas aku nak cerita, buat sakit hati je.
yang pasti, ada sorang dah janji nak bom rumah dia.
huehuehue :)


Revival Tetap Di Hati
bila reunion ni?

p/s : dalam hati ada taman? yes, kebun dan hutan sekali ada :)

3 comments:

  1. takpayah nak BONDA segala stalker sangat ep -___________-

    ReplyDelete
  2. SIAPA YG NAK BOM TUUUUUU.wehehehehehehhehe

    ReplyDelete
  3. the first anonymous, I know you are Gori. the BONDA OF SEGALA STALKER :D

    the second one, diam :/

    ReplyDelete