Monday, October 4, 2010

sangat lambat, maaf.

it WAS Aunty Babe's daughter's day. eh silap, Aunty Babe's SON :D
it WAS Harryzal's day
it WAS 14th of September 2010
and I know IT'S VERY LATE. sorryyyyy :(

soooo, pada tanggal 14 September 2010,
aku memang berniat ingin menjadi manusia terakhir yang menge-wish manusia bernama Harryzal ini. reminder 15 minutes before 0000, 15 September 2010 aku buat supaya tidak terlepas.
namun begitu, MALANGNYAAAA, kakak dan anaknya tiba di rumah dan aku menjadi penyambut tetamu yang dikasihi. terlepas sudah.

kononnya, nak jugak pass kad dekat sesiapa. tapi, siapa? tiada siapa. jadi, simpan jelaaa. dengan niat next time kita jumpa, kad dapat bertukar tangan. BERJAYA JUGA, namun bukan pada 14 SEPTEMBER 2010. haihhh, lambat lagi. MAAF LAGI :(

ketiadaan idea untuk menulis kad menyebabkan aku rasa nak tulis dalam blog je. memandangkan Harryzal merupakan salah seorang rakan sekelas ku sepanjang 5 tahun. laptop buat masalah, dannnnnnnnn LAMBAT BETUL MEM-PUBLISH POST INI. MAAF DAN MAAF :,(

oh btw.
SELAMAT ULANGTAHUN KE 18
ee dah basi kan kannn, tauuu.
dengan lappy buat hal tak boleh tukar font besar kecik, haihhh. malang.

still,
saya berusaha dan akhirnya berjaya setelah 20 hari. Ya Allah, lambatnyaaa. terbuat JANJI MELAYU --'

Photobucket
soo, ini HARRYZAL.

- the only guy yang melayan aku punya kebudak-budakan
- Ketua Kelas dan Penolong Ketua Kelas 4 Jaya 2008
- Setiausaha dan Penolong Setiausaha berwibawa Pahlawan 2009
- classmate for 5 years and jiran depan-belakang ketika Tingkatan 2 dan Tingkatan 5
what else? too many.

sayang kau Harry :)

3 comments: