Saturday, September 4, 2010

tanggal 31, bulan 8

" .. 57, Merdeka Merdeka. ia pasti, menjadi sejarah "



HAPPY BIRTHDAY MALAYSIAA, YANG KE 53!

Photobucket

semoga aman sentiasa
semoga diberkati Allah
semoga kurang masalah negara mahupun dunia
semoga terus berkembang pesat dan menjadi negara maju. wawasan 2020!
semoga terus melahirkan insan berwawasan dan berjati diri
semoga kurang isu perkauman
semoga politik tak kotor sangat. oppps, isu sensitif. is it? :S

1 MALAYSIA
dah macam TV3 pulak.

since aku dah 18 tahun, aku dah mula peka dengan isu semasa. well yeahhh, 18 okayyy.
tapi, duduk UM, tak baca paper sangat. agak katak di bawah tempurung sedikit. but still, isu utama semestinya isu politik, kan? sudah sudah lah tuuu, mari berdamai. oh okay, aku taknak masuk campur hal politik. tak pasal pasal ada yang kena campak masuk lokap nie. aku tak kahwin lagi. oppps, eh tak, aku tak habis belajar lagi :P



by the way
Happy Birthday to my beloved LONG-LIFE FRIEND :)
Insyirah Tunai Shamsidi
my desk-mate for two years and classmate for five years :)
you are 18 girl, so act like 18
jangan clumsy inur okayy
jom couple, you single, I mingle :D
you deserve better opppssss
jom study score and kahwin. buat anak ramai-ramai!
this time, I tak cakap kumbang bukan seekor :P
Photobucket
I LOVE YOU SWEETHEART
:)



No comments:

Post a Comment