Sunday, September 5, 2010

Kek Batik

cakap pasal makanan, aku memang suka. kalau lah badan aku bermetabolisme tinggi macam Futri atau pun Didie, dah lama aku melantak tak henti-henti.
but too bad, aku makan banyak sikit je, badan aku naik dengan banyaknya, tak kasi can sikit ponn :S
lepas tu, manusia mula menegur " ehh, Ef dah berisi sikitlahhh "
so aku pon mulalah taknak makan, sibuk nak berjogging petang-petang. diet lah konon. bila dah kurus balik, melantak semula. dan begitulah berulang.

straight to the point
okayyy, aku ada masalah besar.
aku tak dapat stop makan KEK BATIK

Photobucket

semalam dah beli 10 keping, dan aku menghabiskannya dalam masa satu malam
tadi beli lagi, dan sekarang tinggal 2 keping je.

masalahnyaa, nanti bazar dah takde, macam mana nak makan kek batik?
kena belajar buat sendiri la nie? okayy, tak sempat. padahal malas. apa nak jadi anak dara malas masuk dapur nie? fineeeeeee :O

siapa nak ajar aku buat kek batik?
ANYONE?
give me your recipe. padahal boleh je cari kat internet. malas punya pasal

please give me your contact number, thank youuu :)

okay nak pergi habiskan lagi dua keping kek batik yg tinggal. ciaooo :D

2 comments: