Tuesday, April 27, 2010

nama pon memories and moments kan :D

27 Mei 2010
menyingkap kembali MEMORIES & MOMENTS di zaman persekolahan ku di mana aku menerima satu patung 'vodoo' berwarna merah sebagai hadiah hari lahir ku di mana patung tersebut diletakkan di dalam loker kelas ku tanpa diketahui siapakah gerangan yg memberi. SUSAH BETUL ADA RAMAI SECRET ADMIRER NIE :DD

Photobucket
selamat di bawah jagaan aku.

kepada Dzul Farid

Efnadia92 : eyt Dzul, aku nak off dah ngantok dah nie

Dzul Farid : eh jap2

Efnadia92 : nape?

Dzul Farid : jap la, tunggu jap taw. taw2

Efnadia92 : ok ok

Dzul Farid : sabar ye Ef

Efnadia92 : ye ye. kenapa nie?


kepada bad_xxx92

Efnadia92 : Bad, actually aku nak off dah.

bad_xxx92 : jap2

Efnadia92 : aku dah on lama dah

bad_xxx92 : jangan off lagi. jap

Efnadia92 : ape?

tiba-tiba aku terima invitation utk conference. aku pon accept jelaa. then ada suara " satu, dua, tiga "

Hanafi Iskandar, Dzul Farid, bad_xxx92 : SEBENARNYA KTEORG YG BAGI HADIAH PATUNG WARNA MERAH TUU!

Photobucket
safe kan tempat nie? HAHA :D

Dzul Farid Izmer, Hanafi Iskandar, Badrul thanks lah utk patung vodoo yg amat bermakna tu. kurang ajar sungguh korang buat macam tu kat aku. kantoi korang bertiga minat aku senyap-senyap, then nak kata tu idea Chukang and Anwar eh, tak pasal pasal. haha. thanks, segan aku tauuu ;) btw, patung tu selamat di bawah jagaan aku. selamat aku letak tepi katil aku. nasib tak buang, HAHA :D terbaik. haha.

3 comments: