Monday, March 15, 2010

friends, teachers.

they light up my 3 months.
thank you people.
i'll be missing you guys.
seriously
:)

FRIENDS

MY SEWEL GANG.
GANG? YESS, KINDA.

Photobucket
dari kiri :
MIMI aka Abdul Mimi aka M YOO!
FAUZIAH aka Ogy aka G
then aku
row kedua :
AIN aka Mohd Noraini aka I
FIFI aka Qaidah aka Q
paling bawah :
SOFEA aka Ahmad Sofi aka P
antara orang pertama yg aku jumpa. mereka gila, macam aku. sekepala lah kira. walaupun kadang-kadang ada masam muka, kami ignore je. baik sendiri lah nanti. itu benda biasa kan :)

Photobucket
dalam Bilik Gerakan IPD Rembau.
FEHA
budak Batu Pahat, Johor. dia nampak je innocent tp hakikatnye perangai sama je macam kita kita. agak sensitif tapi masih boleh dibawa bergurau.

Photobucket
ketika menembak di Lapang Sasar.
JAMAL & SYAFIQ
mereka ada tarian mereka tersendiri okay, bukan sebarangan. selalu buat aku tergelak tengok tarian mereka. haha, gila punya orang nie. tapi serius seronok jika mereka berdua. Jamal akan diam jika Syafiq tiada, takde partner menari katanya ;DD

Photobucket
semasa latihan kawad.
YONG KUANG SHAN
Si Budak Tak Berapa Siuman, very spontaneous aka Phua Chu Kang. dia yg mencipta skandal aku dgn Syafiq padahal kami tak pernah rapat pon sebelum tu. and fyi, Syafiq tu dah ada makwe pon dah kat situ ok? haha, Yong gila kau :)

Photobucket
sebelum Kembara Halangan.
FATIN NASIHAH
very friendly person. and a very good partner during Wirajaya, seriously. thanks for helping me Fatin :) dan dia juga paling suka suruh ambil gambar dia. katanye " nanti masukkan kat facebook tau" -.- yelaaa Cik Fatin. hahaaaa.

Photobucket
dengan selendang dia
AYU aka YUNA
budak cantik Kem Ulu Pari dari Johor. kami sama sama suka 'Cik' tu kan? tak main la setakat nak skandal dgn wira atau jurulatih. kami ambil yg ada pangkat terus tau ;) awwwww.

Photobucket
selepas Kembara Halangan, kami clean tau :)
FAD
die perangai macam jantan. tapi suruh bagi command terus tersipu sipu malu mintak pelempang --"

Photobucket
buddy ku, mari berjugle!
FIEFY
buddy ku di dalam kelas. satu dorm satu kelas. observer terhebat. ajak je dia gossip nnt ada je berita dia bawa. haha ;DD

TEACHERS

Photobucket
kakak
CIKGU DILA
Cikgu yg suka akan kamera. dia mengingatkan aku dkt Cikgu BM ketika Tingkatan 4 & 5. baik hati tetapi agak panas baran. jgn buat dia marah.

Photobucket
Abang Su
CIKGU FIRDAUS
hehe, cikgu yg tinggi lebih kurang aku. sedang bermesej dgn janda berumur 18 tahun ;)

Photobucket
bekas bakal abang ipar? errr.
CIKGU FAIRIEZ
cikgu, tiba tiba saya rindu cikgu kejar saya nak mintak nombor telefon kakak saya. hahaaa, dulu kutuk. nanti wedding CIKGU saya datang okay ;)

LAST BUT NOT LEAST

orang terakhir aku kenal di bumi Kem Ulu Pari.

Photobucket
FADZ
dia kata aku GILA
aku kata dia waras GILA
;D

dia kata : budak gila, nak cakap satu benda nie. U memang best haa! thanks sbb sudi berkenalan dgn diriku yg tak seberapa. hahaha nice to meet u :D

aku cakap : ye budak waras. seronok juge berkenalan dgn anda, serius.
stop eating Si Boroi.


:)

2 comments:

  1. wtf,cadar kauuuuu.HAHAHAHAHAHA gila buruk hahaha
    *sorry sorry

    ReplyDelete
  2. cadar aku sama ngn cadar kau lah azah. yg color color tu tilam. nak balik dah time tu, so dah bukak. tilam special tau, cartoon cartoon lagi ;)

    ReplyDelete